میخوام با خودم روراست باشم ..


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

 

بعضی وقتا دلم میخواد فقط چندتا جمله برات بنویسم میخوام حرف دلمو راحت بهت بزنم بدون اینکه نگران باشم یا فکر بدی بکنم یا فک کنم تو درموردم ممکن فکر بدی بکنی اما هر وقت اومدم بنویسم نشد. نمیشه خیلی سخته فک میکنم بعضی چیزارو نباید گفت باید تو دلت نگهشون داری .شاید قسمت نیست که بگی پس بیخیال شو بهش فک نکن.اماتا یه اهنگ ملایم به گوشت میخوره تا دوتا ادم عاشقو می بینی که دست همو باتمام عشق گرفتنو شونه به شونه دارن راه میرن تو خیابونو باهم حرف میزنن یا .. بازم  دلت هوایی میشه اینقد حرف میاد تو ذهنت تو دلت تو قلبت  اینقد زیادن که به حد انفجار میرسی .حس میکنی اگه اینارو به کسی نگی خفه میشی اما تا میای بگی انگار یه قفل زدن به دهنت فقط باید نگاه کنی وبغضتو هی قورت بدی هی  اشکای تو چشمتو به بهانه ی اینکه چشت داره میسوزه پاک کنی انگار نمیخوای کسی چیزی بفهمه .اخه چرا اینجوریه چرا وقتی یکیو دوست دارم جرات اینو ندارم بهش بگم بابامن تورو دوست داشتم دوست دارم میفهمی میخوامت بعد میگم نه الان میگه چقد دختره بچسبه داره خودشو میندازه به ادم .باز میگم نه نگی یهو نگهش دار تو دلت بیخیال شو. هی نگفتی هی نگفتی تا کار از کار گذشت .حالا دیگه اون مقصر نیست چون هیچ قولی بهت نداده بود تو مقصری که به خودت امیدوار بودی .اه ای خدا چرا حالا که هنوز نیست اینقد دوسش دارم اون دیگه زن داره چرا من اینجوری شدم.خدایا یعنی کار من اشتباهه  اره شاید اشتباهه.نمیدونم اصلا چرا تو فک میکنی حالا که تو دوسش داری اونم تورو دوست داره دیووونه.یه کم به خودت بیا دورو برتو نگاه کن داره دیگه راحت بهت میگه که تو فقط .. چرا نمیخوای قبول کنی .خدایا چرا نمی تونم قبول کنم .هنوز که میرم دلم میخواد مثل بچه ها قهر کنم تا بهم بگه مهتابم غصه نخور از دستم ناراحت نشو اما وقتی می بینم فک میکنه از دستش ناراحتم دلم به اندازه ی یه دنیا میگیره .انگار تحمل ناراحتیشو ندارم.اه ه ه ه ای روزگار این چه سرنوشتی بود ماکه باتو راه اومدیم هرچی جلو راهمون گذاشتی قبول کردیم .حالا یه بارم تو باماراه بیا مگه چی میشه .نه نه نه دیگه تموم شده همه چیز. راحتی وشادیه خودتو به قیمت شکستن دل یه دختر دیگه میخوای چقد تو پست شدی دختر به خودت بیا یه کم به خودت بیا چرا اینقد ناجنس شدم من چرا حسود شدم اخه مگه من کیم که به خودم اجازه میدم یه زندگی دیگه رو به بازی بگیرم خدایا منو ببخش منو ببخش من خیلی بدکردم دارم الان تاوانشو پس میدم خدایا منو ببخش کمکم کن خدایا تنهام نذار بذار باتو شاد باشم خدایا جای همه ی خوبیهای دنیا لذت های دنیا رو برای من باوجود خودت پرکن خدایا ....کمکم کن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:,ساعت 8:3 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com